Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Sara Holmersson Larsson - 9 mars 2013 02:19

Ibland så kommer man till ett vägskäl, som man måste välja rätt väg i.

Känslor är bara jobbiga.. Speciellt när dom leder till något man vet är "fel" ..
Att få bor känslor för någon är grymt svårt.. Dom försvinner ju aldrig..
Men när den man har känslor för bara leker, så vad är då meningen med att lägga ner både hjärta och själ på personen?
De leder ingen vart ändå..
Nä nu fåre vara slut med trånande efter dig..
Nu ska jag fanemej gå vidare..
Inte för att vara taskig, men hoppas du hittar någon som sårar dig lika mycke som du sårat mig.. Det är de enda du förtjänar!

Nog om det!
Jobbat en hel del sista tiden! Trivs som fan!!
Så idag har jag varit ledig, men har kännt som om allt gått emot mig.. Men sådana dagar måste finnas de också.
Så fick bli tv:n ihop med hundarna ikv.
Med lite levande ljus och dyligt!
Jockegupp & Rickard kom förbi en sväng.. Så blev och glo ngn halvtaskig svensk film och nöta lite xbox!
Nu säger jag iaf godnatt!

Av Sara Holmersson Larsson - 9 mars 2013 02:19

Ibland så kommer man till ett vägskäl, som man måste välja rätt väg i.

Känslor är bara jobbiga.. Speciellt när dom leder till något man vet är "fel" ..
Att få bor känslor för någon är grymt svårt.. Dom försvinner ju aldrig..
Men när den man har känslor för bara leker, så vad är då meningen med att lägga ner både hjärta och själ på personen?
De leder ingen vart ändå..
Nä nu fåre vara slut med trånande efter dig..
Nu ska jag fanemej gå vidare..
Inte för att vara taskig, men hoppas du hittar någon som sårar dig lika mycke som du sårat mig.. Det är de enda du förtjänar!

Nog om det!
Jobbat en hel del sista tiden! Trivs som fan!!
Så idag har jag varit ledig, men har kännt som om allt gått emot mig.. Men sådana dagar måste finnas de också.
Så fick bli tv:n ihop med hundarna ikv.
Med lite levande ljus och dyligt!
Jockegupp & Rickard kom förbi en sväng.. Så blev och glo ngn halvtaskig svensk film och nöta lite xbox!
Nu säger jag iaf godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards